Naaaannaaaaaa!!!

Alltså, jobbNanna:) Du kan väl försöka hålla lite koll på frukten nästa gång den kommer? Jag vill gärna ha mandariner innan dom tar slut, alltså det räcker ju med en!

Nanna glömde bort att säga till när frukten kom så mandarinerna var slut på typ två sekunder. Fast ok, jag vet att hon gör sitt bästa:) Sambo Evalena däremot svek och hämtade bara till sig själv. När jag konfronterade henne så säger tjejen: "men det här är ju ingen mandarin, det är typ en..apelsin". Okeeeej,..

Bara för att klargöra:
   Alltså det kanske är svårt att se på de här bilderna men det ÄR skillnad.;)

Tjejer, Jag hoppas på bättring!


bilderna är från fotoakuten.se

Kommentarer
Postat av: Nanna

Om man inte är på sitt rum får man skylla sig själv ! Men imorgon lägger jag undan en mandarin på en gång, jag lovar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback