Idag har jag hört ditt lilla hjärta slå..:)

Ja faktiskt! Världen gulligaste barnmorska ringde mig igår när jag var på jobbet och sa att hon visste att jag varit lite orolig och att hon hade hittat enliten lucka i sitt bokningsschema, så om jag ville så var jag välkommen. Om jag ville? :)

Så idag har jag återigen fått lyssna på det härliga hemlighetsfulla dunk som kommer inifrån mig. Ditt hjärta! 150 snabba registrerades, och barnmorskan Anki sa att du var en livligt liten filur:) Jag tycker mig faktiskt känna små rörelser nu, men jag har inte vågat lita på att det är du, men nu när Anki bekräftade att du finns och mår bra så känns det härligt att ligga och känna efter lite:)

Joanna var med och hon tyckte det var jättespännande. Hon är helt underbar din storasyster och igår när jag var lite labil om man säger så så sa hon att när hon var ledsen så brukade hon försöka tänka på dig lilla bebis och vad du kan tänkas vara en filur och om du är en tjej eller en kille och sånt. Hon tyckte att jag skulle pröva det så det gjorde jag, och vet du- det funkade, man blir alltid så glad när man tänker på dig:) Jag tror att du är en kille, och det ska bli spännande att se om jag har rätt. Men du får ju vara vad du vill, vi vill bara att du ska vara med oss, det är det viktiga:)

Vi får hoppas att du inte behöver för mkt privacy, för ett tag framåt så kommer du först få dela rum med oss och sen med tuffa Victor. Med tiden så får vi nog ta och dela av vårt stora sovrum så att du får ett eget rum för lite måste man ju få vara för sig själv!

Fast det där kan vi ju prata om sen när du har blivit lite större:) Du och Victor kanske tycker det är kul att dela och då är det ju nemas problemas.:)

Nu kan jag inte sitta här och lalla längre för nu ska vi käka lite kyckling, klyftisar och tzatziki!
Jag ville bara skriva några rader till dig och så vill jag säga att vi längtar efter dig lilla bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback