Alla hjärtans dag!

Idag fick jag en alla hjärtans dag-present när jag kom till jobbet. Det var såklart snälla, fina kanonsöta SuperNanna som var snäll:)
Titta själva vad fint:
image219
Och så innehållet....
image220

Kom inte och säg något annat än att hon äger snällhetsligan;)

Sen gick vi ner och åt ärtsoppa. Eller ska man vara riktigt ärlig så åt vi ärtsoppa, pannkaka, blomkålsbiffar, skinkstek, potatismos och vaniljhjärta. Fazerrestaurangen måste ju bara gå back på oss.

Dagen fortsatte i snällhetens tecken och jag och evis skrev små uppmuntrande ord till varandra på wb:n, typ "du är så bra", "smart tänkt", "bra precision". Vi funderar på att att börja inleda dagen med att sitta i ring på golvet(ok, det blir en väldigt lite ring, men ändå) och hålla varandras händer och bara säga bra saker till varandra på mornarna. Kanske att vi startar med att sunga we shall overcome? Vad tror ni? Känns det överdrivet;)?

Efter jobbet åkte jag och köpte en ros till min fina dotter Joanna och sen stack vi hem och gjorde hjärtvåfflor med sylt och grädde/gräddfil, stenbitsrom, dill och rödlök. Middag värdig alla hjärtans dag:)

Nu softar alla lite hur som helst här hemma, Stefan glor på tv, Victor springer runt och tokar sig som vanligt, och Joanna smet till grannen med ett alla hjärtans dag-kort.

Imorgon är jag ledig. Först ska jag till Mvc och sen sticker jag och hämtar Victor på dagis. Jag ska möta August pappa där och vi ska sticka hem till August och softa. Det blir kul för Victor och August att leka lite:) Fast egentligen ska dom ha en tv-dejt, Augsut familj har nämligen köpt en 50"-tv som killarna ska få titta på bamse på:)
Stefan ska ta Joanna och Linnéa och sticka till Eriksdagshallen och röja loss. Det blir väl kaos..
Hörs då


Glad alla hjärtans dag:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

man uppskattar alltid sådana saker från kollegor, vad gulligt!!

trevlig alla hjärtarnas dag på dig också!

kram

2008-02-14 @ 21:36:04
Postat av: Nanna

Det är för att NI är så söta ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback