Jag tycker om er!!!!

Även fast det är som det är och har blivit som det har blivit på mitt älskade jobb så är jag så jätteglad över att ha jobbat där under så många år!!!!!

Vad många nya kompisar jag har fått under åren som jag aldrig hade lärt känna annars!! Dessutom har det varit en bra skola!
Hur det än blir i framtiden så har vinsten varit stor, ffa för alla superfina vänner jag fått!

Lite bilder...
Hannah Louise och Evis på Lemon bar förra veckan

Evis på mamas och tapas förra veckan

Jag och Louise på mamas

Jag och superbästa Göran på Cafét förra veckan

Förvaltningsavdelningen

Evis och Anka, värsta hotta brudarna:)

Louise softar på terassen på jobbet

Jag och Sara-Maria på Hirschen en fredagsöl

Jag och Fredrik på Eken

Jag och Johanna ska ut och åka båt på kickoffen på Malma- båtresan from hell för övrigt..:)

Jag hannah och Anka på after ski i Engelberg

Jag och Evis hemma hos Hannah

Johan, Hannah, jag och Alex på Hannahs fest


Hannah och Evis i Engelberg


Åhhhh vad kul vi har haft och det suger verkligen att vi inte kommer att fortsätta jobba ihop!!!!!!!
Men man får se över det och vara glad för att man fick vara med på resan helt enkelt, det har varit sååååå kul dessa 7 år!


Kommentarer
Postat av: Hannah

vilka mysiga bilder och vad kul vi haft. Hoppas verkligen vi fortsätter träffa alla andra oxå. :) Kram på dig, ses i morgon!

2008-12-10 @ 18:28:26
Postat av: Evis

Åhh vi har verkligen haft mycket kul tillsammans!! Hoppas vi fortsätter att ha det även fast vi inte kommer att jobba tillsammans. Miss you, love you! Ses i kväll, varför inte på Lemonbar?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback