Underbara vänner har jag!

Fina underbara vänner släkt och familj som ringer, sms:ar, mailar och facebookar massa grattis till mig idag när jag fyller åååååår:)
TACK!

I morse fick jag frukost på sängen och barnen sjöng så högt och jättefint:)
Lucas blev jätteförvånad när familjen tågade in med frukostbricka och tända ljus och sjöng i morse, han gillade grejen helt klart:)

Ikväll kommer mamma och syskonen minus morfar Mats som är i Kosovo och syster Becka som ju bor i Skåne och äter middag hos oss. Victor, Joanna och jag ska baka hallontårta.

Faktiskt så blir ju det där med födelsedag rätt överskattat när man få barn; Victor och Joanna öppnade mina paket och delade på mina frukostmackor. Dom har också bestämt maten för ikväll vilket blir tacos samt att vi ska ha tårta:). Men vad tusan-det är luuuuugnt:)

Kommentarer
Postat av: Jenny & Benjamin

Grattis på födelsedagen! :)

Postat av: Nanna

Grattis igen :) <3

2008-12-04 @ 20:05:23
URL: http://nannaas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott.

kram Johan

2008-12-05 @ 21:47:57
Postat av: Petra

Tack ska ni ha:)

Kram!!

2008-12-06 @ 17:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback