Toysan in och ut i princip...

Jaha, idag var ju då alltså dagen när jag skulle lyckas med att köpa alla julklappar som jag inte hunnit med.. (stressigt att vara föräldraledig;))

Stefan hade möten inbokade hela dagen.
Vad händer då då? Joanna blir sjuk och får åka till vårdcentralen och det visar sig att hon har både halsfluss och öroninflammation. Braaaa där, och där sprack ju min plan. Nästan.

Stefan körde mig snabbt till Toysan och åkte sen tillbaka till Joanna. Jag var där typ först och hängde på låset kl 09,00. Körde värsta maratonracet därinne och efter en timme circus så stod Stefan utanför och jag fick åka hem igen och ta hand om Nanna så han kunde dra till mötena.

Så nu är det bara resten kvar då och jag vet inte riktigt när det ska bli av. Dessutom började vår bil brinna så vi är lite beroende av att vi får låna mammas bil. Joooooobbigt när man är van vid att kunna sticka iväg när man vill, man fattar inte hur beroende man är av bilen! Men det ÄR faktiskt jobbigt att åka kommunalt när amn ska runt till massa olika ställen och bära på allt som man köpt. Speciellt om man dessutom har sällis av en bebis:)

Iaf så verkar inte Joanna lida så jättemkt av sina sjukdomar och det är ju skönt! Hon är lika pigg och glad som alltid. Konstiga unge!

Inatt kommer morfar Mats hem från Kosovo där han är och jobbar det närmaste året. Det blir kul att träffa honom, och barnen har längtat efter honom!

En annan vi längtar efter är moster Becki- Nu får du ta och pallra dig hit!!! Lämna Skåne och jordbävningarna och kom hit till lugnet i stället:)

Nääääe, jag går och lägger mig och sover brevid min fina bebisunge Lucas istället för att sitta här!

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback