Igår blev jag rädd!!

Igår var jag och Victor hemma hos moster Matilda och morbror Jakob och hälsade på lite på kvällen. Victor ville ha en mandarin och satt fint på stolen och åt den.

Då plötsligt så sätter han en klyfta i halsen! Först tänkte jag att det bara var att hosta upp den så då blev jag inte så rädd, men den kom inte upp!! Alltså paniken i hans ögon och ljuden från honom när han inte fick luft- det var fruktansvärt! Jag försökte få ut den ur munnen men den satt för långt ner.

Matilda räddade honom!

Hon knuffade bort mig och tryckte in fingrarna långt in i munnen på honom tills han spydde rakt ner på så att klyftan kom ut!

Stackars Victor, han var alldeles chockad! Han var likblek i ansiktet och satt och skakade ett bra tag efteråt. Jag, Matilda och Jakob var också skärrade..

Usch, jag kunde inte sluta tänka på det på resten av kvällen och jag såg hans rädda små ögon framför mig...

Tack snälla Matilda för att du tog hand om situationen och räddade vår lilla Toto!!!!!
Här är min söta Victor när han var liiiiiten, bara några månader äldre än vad Lucas är nu:


Kommentarer
Postat av: sissi

sån där fin frissa har Alexia idag (8mån) brunt yvigt snedbena..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback