Idag var det dags för BVC-besök igen

Idag har jag och varit på BVC för att få en OK-stämpel på Lucas samt iom det bekräftelse på att vi tar hand om honom på rätt sätt:)

Barnmorskan var mkt nöjd med Lucas och sa att han är en lång och smal kille. Hmmm undrar vem han ärvt det av. Ok att jag är lång, men särskilt smal är jag ju inte:)

Iaf, 71,5 cm lång och 8,6 kg tung/lätt beroende på hur man ser det då..:)

Lucas var sitt soliga glada jag och tyckte att det var jättekul att vara där!

Skönt att höra att han växer som han ska! Han har börjat plana ut lite på längden nu och ligger "bara" 2 streck över medelkurvan för längden och ett streck över medel på vikten-precis som båda syskonen gjort. Ett tag var han ju uppe och tallade på översta strecket på längden, då var han verkligen låååååång och man började undra vart det skulle sluta:)

Han somnade på bussen på vägen hem och nu ligger han fint och sover i sängen fast jag har fått lägga om hnom 3 ggr redan.. Nu ska jag dricka mitt kaffe som jag har värmt på i micron tre gånger eftersom jag aldrig hinner dricka upp det innan han "ropar" på mig. Fräscht!:)

Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback