God Jul!!!

Idag är det äntligen julafton och det är så mysigt!! Lucas och jag vaknade först och gick upp och tände massa levande ljus och satte på julmusik. Jag vill att det ska vara riktig julstämning hemma så fort man vaknar så att barnen känner att det är en speciell dag så fort de vaknar!

Vid 07,15 kom Joanna tassandes med sin julstrumpa i handen. Vid 07,30 slog Victor upp sina blå!

Båda bev nöjda med sina strumpresenter. Joanna fick ett prinsessglas, budkulor och badfingerfärg och Victor fick en liten "store Chris-figur", badfingerfärg och kritor.

Sen åt vi julfrukost och det var mysigt. Efter frukosten så badade Joanna och Victor och lekte med sina fingerfärger.

Eftersom att vi ska vara hos mamma och familjen vid 14.00 så har vi en egen liten julklappsutdelning här hemma på förmiddagen. Dels för att barnen ska slippa känna sig stressade hela dagen och ist kan ägna sig åt sina julisar men också för att julklappsutdelningen skulle ta vääääääldigt lång tid om vi släpade med oss alla barnens paket dit, så nu får de lite hemma och resten hos mormor.

Victor fick en Thomastågbana, mer Rorry och ett gårdontåg.

Joanna fick ett nytt Nintendo ds-spel (Little Pet shops), en bok och ett wii! Gladast blev hon såklart för wii och nu har hon stått senaste timmen och spelat wii:) Jag med och det är så grymt kul!! Jag längtar tills ikväll när vi ska köra!!!

Just det..jag fick ju också en julklapp. Av Stefan fick jag....ett par skridskor. Jag HATAR att åka skridskor, det gör bara ont och så fryser man. Han tyckte att det var askul och man ska ju vara tacksam för det man får så det blir väl till att snöra på sig grillorna och utmana isen. Men nån Markus Fagervall lär jag ju aldrig bli iaf.

Nu måste jag ta hand om barnen! God Jul alla så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback