Lasse vann!

Förra helgen var jag ju i valet och kvalet om jag skulle gå på Lasse Winnerbäck eller inte, och det slutade med att jag gjorde det:)

Vädret var så kasst som det bara kan vara när jag stack in till marie laveau på Hornsgatan för att möta Matte och Sofia. Vi tog en öl där innan vi bestämde oss för att trotsa ÖSREGNET och gå mot Zinken.

Men turen var på vår (och alla andra ca 18000 i publiken;) ) sida och framåt 21-bläcket när konserten skulle börja så var regnet som bortblåst och Söder pryddes av en helt fantastisk regnbåge.

Konserten var kanonbra tyckte jag och när Lasse spelade både Tvivel och Hjärter dags sista sång, vilka vi var helt övertygade om att han INTE skulle spela, så var vi titalt exalterade:)

Johan och Ullis hade ringt under konserten och ville att vi skulle komma över till dem på ett glas vin efteråt. Jag tänkte att det kanske inte skulle funka, men när konserten var slut så ringde jag Stefan för att kolla hur läget var. Stefan meddelade att allt var coolt och att alla tre ungarna sov och att han skulle skicka hem moster Matilda som hade varit där och hjälpt till med allt nu. Han tyckte absolut att jag skulle åka ett tag eftersom han kunde ringa om det blev kaos:)

Så så blev det, vi stuvade in oss i taxin och drog till Johan och Ullis. Det var så himla kul att se dom:) Saknar er!!! <3

När jag kom hem så var det mysigt att lägga sig i sängen med alla ungarna och Lucas sov ändå till 5 på morgonen och hade inte vaknat nån gång på hela natten.

Han verkar inte ha ngt problem med att varva amning med ersättning. Det är skönt tycker jag eftersom det ger mig möjlgthet att komma iväg och träna så smånigom samt framför allt att komma iväg och göra saker med mina stora barn också!

Det var härligt gå på Lasse igen, Love it:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback