Ja. Nej. Ja. Nej. Vet inte. Ja. Nej. Njaaaaa...Kanske!

9 augusti- ska jag gå på Winnerbäck ikväll eller inte??? Åhhhh vad svårt, jag vill så sjukt gärna, men samtidigt- kommer det att funka??

Stefan tycker absolut att jag ska gå. Han är ju fantastisk, utan att tveka så säger han att det är helt okej att jag går och lämnar honom att fixa allt med tre ungar och Lucas som är så liten.

Men ju mer jag tänker på det så känner jag att det ju skulle kunna funka. Lucas den lille darlingen har fattat hur man äter nappflaska och han tycker det är helt okej. Moster Matilda har lovat at vara här och hjälpa Stefan att ta hand om Victor så att Stefan kan foka på Lucas. Dessuto är ju konserten på Zinken så det går ju fort att komma hem igen efteråt eller om dom ringer och säger att det inte funkar...

Dessutom har jag ju fantastiska grannar som erbjudit sig att hjälpa till att dra vagn och bära bebis och sånt medan Stefan tex lagar mat och lägger barn etc, tack snälla snälla Camilla, Jenny och Jörgen för att ni är så fina och erbjuder er att hjälpa till, ni är GULD värda!!!!

Så kanske att det faktiskt skulle funka??

Om jag inte går på Winnerbäck så ska vi hem till Ullis och Johan och käka kräftor. Mats och Katarina kommer också dit. Det är också extremt lockande eftersom jag alltid blir så glad av att träffa min Ullagulla:)

Nu ska jag tänka lite på saken,

Vi hörs sen:)

Kram Petra


Kommentarer
Postat av: Jennie

Klart att du ska gå på LW! :-D

Postat av: Hannah

Hej vännen! Hur är allt med dig och familjen? Synd att det inte blev ngn träff senast, men du kanske är piggare nu så vi kan boka in en ny dag? Vill så gärna träffa dig och Lucas. Puss och kram

2008-08-14 @ 09:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback