Många rosa paket

Många rosa paket ligger nu färdiginslagna och väntar på att det ska bli morgon så att dom får bli Joannas:)
Födelsedagsbrickan är också framtagen och förberedd. Jag gillar verkligen att fira födelsedagar!!

I vår familj får man alltid frukost på sängen och paketen på morgonen. Vi äter absolut inte tårta på morgonen som en del gör, jag vill ha riktig frulle:) Jag längtar tills i morgon bitti, det ska bli så mysigt att väcka henne (hmmm..in my dreams, men ändå..) och se hennes ögon lysa:) Undrar om Victor kommer paja och slita up några av hennes paket.. Förmodligen:/
I morgon blir en mysig dag!

Godnatt!
image310

image311


Vad får hon då??

Jo bla Nintendo Ds, Inlines, MP4, spel till Nintendo, ryktgrejer, ridvantar +ridstrumpor, bokmärken+album, Littlest Petshop-figurer, ny vattenflaska +matlåda med barbie, nya skydd till skateboard/inlines.. Jag tror och hoppas att hon kommer att bli glad:)


Kommentarer
Postat av: sissi

Wow! inga pjåkiga presenter. Hoppas hon får en fin fin dag! Grattis till stora tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback