Jag har två fina Nannor omkring mig

och båda är fantastiska:) Den ena Nannan är min lilla unge så det säger ju sig själv att hon är fantastisk:)

Den andra Nannan brukar förvisso drömma att hon är min dotter, men fullt så "illa" är det ju inte- då skulle ju jag fått barn när jag var 13 år, och det fick jag ju inte:),men hon är min kompis iaf:)

Iaf, nu har jag varit hemma två dagar pga foglossning och elaka sammandragningar. Tänkte att jag skulle jobba lite hemifrån och kollade jobbmailen och då har jag fått detta:

"Skickar en KRYA PÅ DIG - KRAM till min söta Petra!
Det är inte lika kul här utan dig.. :)


Puss & Kram

Lilla människan"


Hon är sååååå söööööööt den lilla människan:)

image280
bilden har jag snott från Nannas blogg
http://www.nannaas.blogspot.com/
Hoppas att det var ok, men den är ju sååå du:)

Hmm..undrar om man inte skulle skramla till en ny cykel? Även om Nanna är en liten människa så verkar ju cykeln ännu mindre..:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback